;

Meet the productmanager!

7 maart 2019
Waardenburg
Aanmelden
Groep mensen in overleg

Wat verstaan onze productmanagers nu eigenlijk onder contractmanagement? En wat kunnen ze verder voor je betekenen?

Sluit dat aan bij wat jouw organisatie verwacht? Welke belangrijke ontwikkelingen zien we in de markt? Hoe speelt Intrakoop hier op in, op zo’n manier dat jij er optimaal van profiteert?

Intrakoop organiseert in de komende periode een aantal sessies voor leden die in korte tijd meer willen weten over onze dienstverlening. Dat doen we plenair, met meerdere personen, waarbij een aantal van onze productmanagers in 20 minuten een pitch zal geven over onze dienstverlening, op hun specifieke vakgebied.

Data

In 2018 en 2019 houden we deze sessies in ons kantoor in Waardenburg op de volgende data: 

  • Donderdag 8 november 2018
  • Donderdag 7 maart 2019
  • Donderdag 16 mei 2019
  • Donderdag 27 juni 2019
  • Donderdag 19 september 2019
  • Donderdag 31 oktober 2019 

Wil jij erbij zijn?

We bespreken de belangrijkste ontwikkelingen in de markt, innovaties en kansen op dossiers als eten & drinken, farmaceutische dienstverlening en facilitair. Alle relevante productgroepen komen aan de orde, net als het contractmanagement en onze rol hierin.

De inloop is vanaf 12.00 uur waarna we een gezamenlijke lunch hebben. De opening wordt gedaan door onze directeur Tim de Jong. Om 13.00 uur start het inhoudelijke deel van de middag. We proberen rond 15.30 te eindigen in verband met de spits.

Interesse?

Meld je dan aan via ons aanmeldformulier. Natuurlijk mag je ook een collega meenemen.

Nodig anderen uit voor dit evenement

Neem contact op

Christiaan Brunen
Adviseur Verenigingsmanagement
  • 06 54 36 59 06
;