Ledenconsultatie bonusconstructies

23 januari 2020
Waardenburg
Aanmelden
Ledenconsultatie_web

De verschuiving naar kleinschalige woonvormen in de langdurige zorg heeft duidelijk invloed op de rol van inkoop in zorgorganisaties. Ook de afspraken die je als inkoper met leveranciers maakt veranderen, over kwaliteit en logistiek maar ook over financiële aspecten – bijvoorbeeld bonussen achteraf versus kortingen af-factuur.

Denk je mee?

Welke rol spelen bonussen achteraf in onderhandelingen met voedingsfabrikanten nu er decentraal wordt besteld? Hoe gaan jullie hier in je organisatie mee om? Heb je ideeën over hoe Intrakoop voor jou en andere leden de meeste toegevoegde waarde kan blijven bieden in collectieve fabrikantenovereenkomsten? Meld je aan voor de brainstormbijeenkomst op 23 januari in Waardenburg en denk mee.

De inloop is vanaf 09:45 uur. We starten om 10:00 uur en sluiten om 12:00 af met een gezamenlijke lunch tot 13:00.

 

Deel dit artikel

Neem contact op

Mocht je niet in de gelegenheid zijn om op 23 januari deel te nemen maar je wilt je ideeën wel delen met Intrakoop? Neem dan contact op met:

Bram Buyserd
Inkoper/productmanager Eten & Drinken
  • 06 12 56 89 49