Webinar InCoop

24 september 2021

Intrakoop en InCoop geloven in de kracht van samen. Samenwerken, samen delen, samen kansen benutten en samen groeien, met als doel om samen het verschil te maken en zowel de zorg als haar mensen continu te verbeteren.

Hier willen wij vorm aangeven door een online ontmoetingsplek aan te bieden voor inkopers en leveranciers in de zorg: InCoop. Een plek waar het delen van kennis en ervaring centraal staat voor een sneller en efficiënter inkoopproces. En een plek die
fungeert als podium voor leveranciers om de zichtbaarheid en vindbaarheid voor de desbetreffende doelgroep te vergroten door directe samenwerking en contact.

Wil je meer weten? Volg dan dit webinar waarin Jorrit Willems de werking en toegevoegde waarde van het platform bespreekt. Ook zal er vanuit Intrakoop een ledenadviseur tijdens deze webinars aanwezig zijn. 

Voor wie?

Dit webinar is relevant voor onze care en cure leden en vooral voor iedereen die geïnteresseerd is in InCoop en van plan is, of overweegt, daarmee te gaan werken. Denk aan, onder andere, aan (manager) inkopers, hoofden inkoop, hoofden bedrijfsvoering en facilitaire managers. Ook directeuren inkoop of andere bestuurders zijn natuurlijk welkom. Als lid van Intrakoop ben je welkom om je aan te melden.
De webinars duren 60 minuten. 

Het webinar over InCoop wordt gehouden op:

  • 24 september 10:00-11:00 uur
  • 30 september 10:00-11:00 uur
  • 7 oktober 10:00-11:00 uur
  • 8 oktober 10:00-11:00 uur
  • 14 oktober 10:00-11:00 uur

Aanmelden

Geef je voor het webinar op via de button ‘Aanmelden’. Enkele dagen voor het webinar ontvang je van ons een e-mail met de snelkoppeling naar het webinar.

Deel dit artikel