Veel voordelen met de Inhuurdesk

Maak je gebruik van de Inhuurdesk? Dan profiteert jouw zorgorganisatie van de volgende voordelen:

  • Dankzij uniformiteit en transparante tarieven eenvoudig diverse leveranciers vergelijken en de beste deals afsluiten.
  • De hele aanbodmarkt van tijdelijk personeel aanboren.
  • De inhuur van de eigen flexpoolmedewerkers onderbrengen bij de Inhuurdesk.
  • Eén maandelijkse factuur per kostenplaats voor al het ingehuurde tijdelijke personeel. Dit geeft een goed overzicht van de kosten en maakt doorbelasting eenvoudiger.
  • Dankzij modelovereenkomsten zijn inhuurrisico’s vanuit de Wet Ketenaansprakelijkheid en fictief dienstverband afgedekt.
  • Verantwoord zzp’ers inhuren.
  • Inzicht en regie op het proces inhuur 'personeel niet in loondienst' (PNIL).
  • Uitbesteden contractbeheer, dossierbeheer en uitbetaling.
  • In één keer voldoen aan Europese aanbestedingsregels.
  • De Inhuurdesk houdt de gevolgen van wetswijzigingen in de gaten.
  • Met deze marktplaats voor personeel houd je de kosten van flexibele arbeid in de hand.

 

Neem contact op

Wil je meer weten over het gebruik en de voordelen van de Inhuurdesk? Neem contact op met:

Simone Nicolaes
Inkoper/productmanager HRM
  • 06 25 52 00 72
Simone Nicolaes