Digitaliseren van vastgoedmanagement

Voor iedere vastgoedeigenaar of -beheerder is het van belang om inzicht te hebben in alle onderdelen van vastgoedmanagement. 

Op het vlak van vastgoedonderhoud is dit vaak een uitdaging door het samenkomen van diverse systemen en werkprocessen. Een centrale plaats waar alle informatie wordt verzameld heeft als voordeel:

  • snel inzicht in alle data;
  • overzichtelijk op een plaats;
  • onbeperkt toevoegen van interne en externe gebruikers;
  • makkelijk up to date te houden;
  • mogelijkheid tot gebruik maken van de begrotingsmodule.

De begrotingsmodule staat in verbinding met al jouw vastgoeddata. Dit geeft inzicht en biedt noodzakelijke informatie voor een meerjarenplanning.

Veranderende wet- en regelgeving

Een ander aandachtspunt is het compliant blijven aan de steeds veranderende wet- en regelgeving. Hoe borg je dit op de juiste manier? Wij zien dat het digitaliseren hierbij een grote toegevoegde waarde kan bieden, omdat je met deze software automatisch en proactief word geïnformeerd in de veranderingen op dat gebied. Het geeft je simpelweg meer controle op jouw gebouwbeheer.

Meer informatie

Wil je meer weten over digitaliseren van je vastgoedmanagement? Op 8 maart vond het webinar 'Controle over vastgoedmanagement door digitaliseren' plaats. Bekijk de opname van het webinar.  Of lees meer op deze pagina. Kun je niet wachten om jouw Excellijsten lost te laten en grip en controle over jouw vastgoedmanagement te krijgen door te  digitaliseren? Neem dan contact op met Juul Hoes.

Neem contact op

Ben je benieuwd hoe we je kunnen ondersteunen? Neem contact op met:

Juul Hoes
Productgroepmanager Vastgoed
  • 06 42 22 29 11
Juul Hoes