Contractverlening BCC Zakelijk biedt meer dan alleen prijsvoordeel

bcc-zakelijk-

Intrakoop en BCC Zakelijk verlengen hun samenwerking tot eind 2022. De nieuwe overeenkomst bevat diverse aanvullingen op de al bestaande condities zoals een landelijke reparatieservice, kosteloze vervanging van defecte apparatuur én een ‘benchmarktool’.

Monique Mensink (inkoper/productmanager Intrakoop) voerde diverse gesprekken met David Mostaard (Senior Accountmanager  BCC Zakelijk) en Mike Keus (Accountmanager BCC Zakelijk) over de wensen van onze leden en de mogelijkheden die BCC Zakelijk kon bieden. Dit heeft geleid tot nieuwe aanvullende diensten met mogelijkheden voor zowel grote als kleinere zorginstellingen.

Welke voordelen biedt BCC Zakelijk jouw zorginstelling?

Leden die zijn ingetekend op de overeenkomst van BCC Zakelijk ontvangen de volgende voordelen:

  • Landelijke reparatieservice witgoed, ook voor producten die niet zijn aangekocht bij BCC Zakelijk. Hierdoor kun je snel weer gebruik maken van jouw apparaat.
  • Sterk verbeterde inkoopcondities.
  • Producten tot € 80,- incl. BTW die binnen 2 jaar defect gaan, worden kosteloos vervangen. Na melding wordt het betreffende artikel per direct naar jou verzonden.
  • Via een ‘Benchmarktool’ kun je op ieder moment de nettoprijs (bruto minus Intrakoopkorting) van een artikel bekijken alvorens over te gaan tot aankoop.

Intrakoop en BCC Zakelijk zijn blij met de uitbreiding van de samenwerking. Mike Keus: “ Wij zijn al enkele jaren actief in de zorg en gaan er vanuit dat we met deze uitbreiding van de overeenkomst nog beter aansluiten bij de wensen van zorginstellingen. Wij kijken uit naar een mooie samenwerking.” 

David Mostaard en Mike Keus web
Afbeelding: David Mostaard en Mike Keus 

Interesse?

Ben je ook geïnteresseerd of heb je vragen over de mogelijkheden? Neem dan contact op met Monique Mensink of Mike Keus. Zij helpen je graag verder!

 

Deel dit artikel

Neem contact op

Monique Mensink
Inkoper/productmanager Facilitair
  • 06 13 81 09 32