Vernieuwde raamovereenkomst Ecolab en Intrakoop: meer keuze, betere voorwaarden

Per 1 september 2025 profiteren Intrakoopleden van een vernieuwde raamovereenkomst met Ecolab. Deze overeenkomst biedt zorgorganisaties meer keuze, betere ondersteuning en aantrekkelijke kortingen op schoonmaak- en hygiƫneproducten.

Duurzaam en efficiënt inkopen

Ecolab ondersteunt zorgorganisaties bij het verduurzamen van hun inkoopportefeuille. De organisatie werkt volgens de pijlers: veilig schoonmaken, energiebesparing, waterbesparing en afvalreductie. Ecolab is Ecovadis goud gecertificeerd en beschikt over de keurmerken Nordic Swan, EU Ecolabel en Cradle to Cradle.

Wat is er nieuw?

De vernieuwde overeenkomst biedt diverse voordelen ten opzichte van de vorige afspraken.

  • Uitbreiding van het aantal distributeurs van 1 naar 5;
  • Volledige overstapservice inclusief installatie, demontage en afvoer;
  • Duidelijke indexatieafspraken;
  • Verbeterde kortingspercentages;
  • Collectieve omzetkorting;
  • Ondersteuning door productspecialisten (Territory Managers).

Intrakoop beheert de voorwaarden van de raamovereenkomst. Zo ben je als lid verzekerd van transparante afspraken en heb je geen zorgen over prijsontwikkelingen, risico’s en contractbeheer.

Benieuwd wat Ecolab voor jouw zorgorganisatie kan betekenen?

Neem dan contact op met team Facilitair via facilitair@intrakoop.nl voor meer informatie en ontdek hoe jouw organisatie ook kan profiteren van deze samenwerking.

Deel dit artikel

Neem contact op

Astrid Willemsen
Contractmanager Facilitaire Diensten
  • 06 57 90 38 86