Ledenconsultatie hygiƫneproducten (afgelast)

19 maart 2020
Waardenburg
Ledenconsultatie_web

In verband met het coronavirus hebben we besloten deze bijeenkomst af te lasten. Op een nader te bepalen moment willen we deze bijeenkomst alsnog laten doorgaan.

Welke eisen en wensen heb jij ten aanzien van je leverancier(s) van hygiëneproducten, reinigingsoplossingen en consultancy? Waar loop jij vaak tegenaan en waarmee onderscheidt een leverancier zich volgens jou écht ten opzichte van concurrenten? We gaan er graag over in gesprek tijdens deze ledenconsultatie.

Samen met jou willen we helder krijgen hoe we als collectief zoveel mogelijk meerwaarde kunnen halen uit de dienstverlening van je leverancier. En dat kan gaan over de geleverde producten, de verwachtingen van  services, trainingen en oplossingen omtrent duurzaamheid.

Denk je mee?

Op 19 maart willen we deze en andere vragen met jou bespreken. Met als doel om ook in 2020 en verder jouw zorginstelling inkoopoplossingen te bieden op het gebied van hygiëneproducten, reinigingsoplossingen en consultancy. 

Je bent welkom vanaf 9.30 uur. Het programma start om 10.00 uur en we sluiten af met een gezamenlijke lunch tot 13.00 uur.

Kan je op de genoemde datum niet maar wil je wel graag input leveren? Stuur dan een e-mail aan Jolanda van Dinteren, inkoper/productmanager Facilitair.

Deel dit artikel