Tijdelijke informatie Mijn Intrakoop

Wij werken aan een nieuwe inlogomgeving voor onze leden en leveranciers om specifieke informatie voor hun organisatie beschikbaar te kunnen stellen. Omdat de huidige portal Mijn Intrakoop niet meer voldeed en regelmatig problemen gaf, hebben we besloten om de portal offline te halen.

Natuurlijk willen we je als Intrakoop-lid of -leverancier de informatie ‘van achter de inlog’ niet onthouden en stellen we die op een andere manier aan je beschikbaar. 

Voor leden

Overeenkomstinformatie

  • Met deze leveranciers heeft Intrakoop een raamovereenkomst afgesloten. Wil je meer weten over een raamovereenkomst? Gebruik dit formulier of neem contact op met onze Binnendienst
  • Wil je een overzicht van alle Intrakoop-overeenkomsten waaraan je zorgorganisatie deelneemt? Onze Binnendienst geeft het je graag.

Deelnemen aan een overeenkomst

  • Wil je gebruik maken van een Intrakoop-raamovereenkomst voor je zorgorganisatie? Alleen als algemeen contactpersoon in je organisatie kun je opdracht geven tot intekenen via dit formulier of contact opnemen met onze Binnendienst.
    We hebben verschillende soorten overeenkomsten. Bij een collectieve intekenovereenkomst profiteer je direct van de speciale Intrakoop-condities. Bij een individuele intekenovereenkomst is je intekening een signaal. We nemen dan contact met je op over de mogelijkheden. Je intekening is definitief en de condities gaan in vanaf het moment dat je een individuele overeenkomst met aanvullende afspraken met de Intrakoop-leverancier hebt getekend en een kopie daarvan hebt aangeleverd bij Intrakoop.
  • Wil je commitment geven voor onze overeenkomsten voor elektriciteit, aardgas of zonnepanelen? Of wil je inzicht in de gegevens over je commitment voor onze energieovereenkomsten? Neem contact op met ons team Energie via energie@intrakoop.nl.
  • Wil je een overzicht van alle Intrakoop-overeenkomsten waaraan je zorgorganisatie deelneemt? Onze Binnendienst geeft het je graag.

Mijn nieuwsberichten

Nieuwsberichten over bijvoorbeeld prijswijzigingen en indexaties gaan we mailen naar de leden die gebruik maken van de betreffende overeenkomsten. Voor vragen over deze mailingen kun je terecht bij de contractmanager van de overeenkomst of anders bij de collega’s van onze Servicedesk.

Bonus en afname

  • Neem je deel aan Intrakoopovereenkomsten met bonusvoordelen? Dan krijg je de bonusgegevens voor je zorgorganisatie per e-mail.
  • Een overzicht van je bonus op Intrakoop-overeenkomsten kun je opvragen bij de Binnendienst.
  • Wil je meer weten over de bonusvoordelen op bypass-contracten met fabrikanten? Kijk hier of ga direct naar de site van ZSIP, het bypass-loket van de zorg waarin Grootinkoop en Intrakoop samenwerken.
  • Als je wilt weten hoeveel je afneemt via onze overeenkomsten, kun je per mail contact opnemen met onze Binnendienst of via het telefoonnummer 073 21 21 200.

Overzicht locaties en contactpersonen van je zorgorganisatie

Wil je een overzicht van alle locaties en contactpersonen van je zorgorganisatie die bij Intrakoop bekend zijn? Of wil je wijzigingen in locaties of contactpersonen doorgeven? Neem dan contact op met onze Binnendienst ( servicedesk@intrakoop.nl of 073 21 21 200).

Inkoopkalender

De inkoopkalender met inkoopactiviteiten vanuit Intrakoop ‘verhuist’ naar de Intrakoopcommunity. De activiteiten vind je onder ‘Projecten’. Hier kunnen ook leden de kalender aanvullen met hun eigen projecten om elkaar meer inzicht te geven in de inkoopactiviteiten in de zorg. Mogelijk kun je dan ook samenwerken.

Toegang tot ICT-webshop

Als je gebruik maakt van onze ICT-webshop, dan heb je inmiddels via Protinus gegevens gekregen om rechtstreeks bij deze webshop in te loggen.

Voor leveranciers

Overeenkomstinformatie

Wil je als Intrakoopleverancier inzicht in de informatie die wij over de overeenkomst delen met onze leden? Neem contact op met je contractmanager of met onze Binnendienst (binnendienst@intrakoop.nl / 073 21 21 200).

Ledenlijst 

Heb je als Intrakoopleverancier behoefte aan inzicht in welke leden wel en niet gebruik maken van je overeenkomst? Vraag dan een recente downloadlijst en intekenoverzicht op bij je contractmanager of onze Servicedesk.

Neem contact op

Heb je als lid of leverancier andere vragen? Laat het weten aan je adviseur (voor leden), je contractmanager (voor leveranciers) of neem contact op met onze Servicedesk.

Intrakoop Binnendienst
Elke werkdag bereikbaar
  • 073 21 21 200
Intrakoop Binnendienst