Werk je mee aan een nieuwe overeenkomst met Huuskes?

31 augustus 2020
Intrakoop Foodcongres 2017

Intrakoop en Huuskes zijn met elkaar in gesprek over een vernieuwde raamovereenkomst voor alle Intrakoop-leden. Natuurlijk halen we veel nuttige informatie uit onze contractmanagementgesprekken met leden en leveranciers om de dienstverlening naar wens en volgens afspraak te laten verlopen.

Maar we nemen ook andere inbreng van alle ingetekende leden graag in de gesprekken over de nieuwe raamovereenkomst mee. Want als coöperatie staan we voor samen creëren, samen kennis ontwikkelen en samen inkopen. Daarom organiseren we een ledenconsultatie. Tijdens deze online bijeenkomst via Microsoft Teams delen we wat de afspraken in de huidige overeenkomst zijn, welke ontwikkelingen we in de markt zien en ontvangen we vooral graag jullie input! 

Wil je als klant van Huuskes meedenken? Schrijf je dan in voor de online bijeenkomst. Kun je niet aanwezig zijn, maar wil je wel bijdragen aan de ontwikkeling van de nieuwe raamovereenkomst? Dan ontvangen we je reactie op de volgende aandachtspunten graag per mail via linda.van.lievenoogen@intrakoop.nl:

  • Geef zo kort mogelijk weer hoe jij/jouw organisatie Huuskes beoordeelt.
  • Stel je bent vandaag inkoper van Intrakoop en je gaat vanmiddag onderhandelen met Huuskes. Welke drie onderwerpen wil je dan in ieder geval bespreken en waarom?

Voor wie?

Klanten van Huuskes en dan vooral inkopers, facilitair managers en contractmanagers.

Interesse?

Geef je voor de online ledenconsultatie op via de button ‘Aanmelden’. Enkele dagen voor de bijeenkomst ontvang je een e-mail met de link om deel te nemen.

Deel dit artikel

Neem contact op

Heb je vragen over deze ledenconsultatie of onze overeenkomst met Huuskes? Neem dan contact op met

Linda van Lievenoogen
Productgroepmanager Facilitaire Diensten
  • 06 55 72 12 83