Denk je mee over onze raamovereenkomst met Start?

De Intrakoop-raamovereenkomsten met Start en de Randstadgroep lopen eind 2021 af. We gaan met deze leveranciers in gesprek over een nieuwe overeenkomst. Natuurlijk halen we veel nuttige informatie uit onze leveranciersprestatiemetingen en individuele contractmanagementgesprekken. Maar we nemen ook jouw inbreng graag in de gesprekken mee. Daarom nodigen we je uit voor een online ledenconsultatie.
Voor wie
Maak je via onze huidige overeenkomsten gebruik van de dienstverlening van Start (People Medi Interim, USG, ASA) of de Randstadgroep (Randstad, Tempo Team, Yacht) of via een eigen overeenkomst? Je weet dan waarschijnlijk beter dan wie ook hoe hun dienstverlening en onze overeenkomst nog beter kunnen aansluiten op de wensen van jou en andere leden.
Actief meedenken
Meedoen betekent werken aan optimale condities en kwaliteit van de dienstverlening. Onze online bijeenkomst biedt je ook de mogelijkheid kennis en ervaring over deze dienstverleners uit te wisselen met collega-zorginstellingen!
Je bent van harte welkom bij de online ledenconsultatie via Teams op:
- 28 oktober van 14.00 – 15.30 uur (Randstad Groep Nederland)
- 2 november van 14.00 – 15.30 uur (Start)
Aanmelden
Je kunt je voor de ledenconsultatie opgeven via de aanmeldbutton. Als je niet aan het online overleg kunt meedoen, kun je jouw drie belangrijkste aandachtspunten voor de nieuwe overeenkomst voor 5 november mailen naar onze inkoper/productmanager HRM Simone Nicolaes. Als je wilt, kun je ook een afspraak met haar maken.