Webinar Intrakoopcommunity

4 augustus 2022
Aanmelden
High five

Intrakoop gelooft sterk in de kracht van samen. Samenwerken door kennis te delen, kansen te benutten en te groeien. Met als doel om samen het verschil te maken en zowel de zorg als haar mensen continu te verbeteren.

De Intrakoopcommunity biedt je als Intrakoop-lid de mogelijkheid om kennis op te halen, informatie uit te wisselen en onderling samen te werken bij onder andere inkooptrajecten. Niet alleen inkopers maar ook medewerkers met andere functies op facilitair gebied, ICT, voeding en bijvoorbeeld duurzaamheid kunnen op de Intrakoopcommunity relevante informatie vinden. Je werkt dus niet langer alleen samen met je eigen collega’s. Je kunt je krachten ook bundelen met medewerkers van andere zorgorganisaties. Dat biedt volop mogelijkheden. Het gebruik van de community is gratis voor iedereen die werkt bij een zorgorganisatie die lid is van Intrakoop.

Wil je meer weten? Volg dit webinar waarin Joost Geerlings de werking en toegevoegde waarde van de Intrakoopcommunity bespreekt op een van de volgende momenten:

  • 4 augustus van 9.30 tot 10.15 uur
  • 13 september van 13.30 tot 14.15 uur
  • 11 oktober van 9.30 tot 10.15 uur
  • 11 november van 13.30 tot 14.15 uur
  • 19 december van 10.00 tot 10.45 uur

Voor wie

Dit webinar is relevant voor inkopers, facilitaire medewerkers, duurzaamheidscoördinatoren, ICT- en vastgoedmanagers, maar ook voor HRM en zorgpersoneel.

Deelname is gratis voor alle leden van Intrakoop.

Aanmelden

Geef je voor het webinar op via de button ‘Aanmelden’. Enkele dagen voor het webinar ontvang je van ons een e-mail met de snelkoppeling naar het webinar.

Deel dit artikel

Neem contact op

Wil je meer weten over het webinar en de Intrakoopcommunity? Neem dan contact op met

Joost Geerlings
Communitymanager
  • 06 20 60 39 44