Controle over vastgoedmanagement door digitaliseren

9 april 2024
Online
Aanmelden

Voor iedere vastgoedeigenaar of -beheerder is het van belang om inzicht te hebben op alle onderdelen van vastgoedmanagement. Op het vlak van vastgoedonderhoud is dit een uitdaging vanwege het samenkomen van diverse systemen en werkprocessen. We ondersteunen hier, in samenwerking met HUMBLE, graag bij. In dit webinar laten we zien hoe digitalisering hierbij van grote toegevoegde waarde kan zijn.

Als vastgoedeigenaar of - beheerder heb je allerlei data en informatie maar is deze makkelijk beschikbaar en toegankelijk? Hoe zorg je ervoor dat je compliant blijft bij veranderende wet- en regelgeving? Het digitaliseren van jouw vastgoedgegevens kan hier een belangrijke bijdrage in leveren. Hierdoor blijven data actueel en zijn eenvoudig inzichtelijk. Het geeft je meer controle op jouw gebouwbeheer! 

Tijdens dit webinar bespreken we deze onderwerpen:

  • Welke voordelen heeft het om alle informatie op een centrale plek te hebben;
  • Welke voordelen biedt een eenduidig werkproces van o.a. Data opslag; 
  • Hoe is hierin de wet kwaliteitsborging opgenomen;
  • Hoe geldt dit voor de borging van de nieuwe wet- en regelgeving;
  • Hoe creëer je inzicht in de status van jouw vastgoed;
  • Hoe krijg je grip op jouw onderhoudsuitgave.

Voor wie?

Dit webinar is bedoeld voor Facilitair managers, Managers bedrijfsvoering, Hoofden Inkoop of andere medewerkers die verantwoordelijk zijn voor het beheer van vastgoed bij een zorgorganisatie. 

Interesse?

Meld je aan via de knop op deze pagina.

Deel dit artikel

Neem contact op

André Burnet
Contractmanager Facilitaire Diensten en Vastgoed
  • 06 26 02 68 03