Algemene vergadering op 14 december

Op 14 december is de algemene vergadering van Intrakoop, van 9.00 tot 10.00 uur in Waardenburg. Maar als lid kun je ook van tevoren vragen stellen en stemmen over de agendapunten. Digitaal.
Hoe werkt het?
Binnenkort krijg je als hoofdcontactpersoon namens je zorgorganisatie per e-mail de uitnodiging voor de algemene vergadering en de vergaderstukken: de agenda, de notulen van 19 juni 2017, het plan van aanpak en de begroting 2018. Zoals besloten tijdens de ledenvergadering in december 2015 hoef je niet meer aanwezig te zijn om vragen te stellen en te stemmen over de agendapunten.
Vragen
Als je vragen hebt over de algemene vergadering, kun je die mailen naar servicedesk@intrakoop.nl. Je krijgt persoonlijk antwoord op je vraag. Alle vragen en antwoorden zijn, voor de algemene vergadering van 14 december, voor alle leden te lezen op een speciale pagina op deze portal.
Digitale stembiljet
In de uitnodigingsmail krijg je als hoofdcontactpersoon een unieke link naar een digitaal stembiljet. Je kunt hiermee namens je organisatie stemmen over de agendapunten.
Bijwonen vergadering
Wil je als lid liever de algemene vergadering op 14 december van 9.00 uur tot 10.00 uur bij Intrakoop in Waardenburg bijwonen? Dat kan natuurlijk ook. Meld je uiterlijk 8 december per e-mail aan bij ledenservice@intrakoop.nl of bel (0418) 65 70 70.