Algemene vergadering op 26 juni

Groep mensen in vergadering

Op 26 juni is onze algemene vergadering, van 9.00 tot 10.00 uur in Waardenburg. Als lid kun je ook vooraf vragen stellen en stemmen. Digitaal.

Hoe werkt het?

Op 17 mei heb je als hoofdcontactpersoon namens je zorgorganisatie per e-mail de uitnodiging voor de algemene vergadering van Intrakoop ontvangen. Met de vergaderstukken: de agenda, de notulen van 14 december 2017, het jaarverslag met de samenvatting jaarrekening 2017. 

Vragen

Als je vragen hebt over de algemene vergadering, kun je ze mailen naar servicedesk@intrakoop.nl. Je krijgt persoonlijk antwoord op je vraag. Alle vragen en antwoorden zijn – na inloggen - voor alle leden te lezen op deze speciale pagina op mijn.intrakoop.nl.   

Digitale stembiljet

In de uitnodigingsmail staat een unieke link naar een digitaal stembiljet. Je kunt hiermee namens je organisatie stemmen over de agendapunten. 

Bijwonen vergadering

Wil je als lid liever de algemene vergadering op 26 juni van 9.00 uur tot 10.00 uur bij Intrakoop in Waardenburg bijwonen? Dat kan natuurlijk ook. Meld je uiterlijk 21 juni per e-mail aan bij servicedesk@intrakoop.nl.  

Deel dit artikel