Update ledenconsultatie hygiëneproducten en -diensten

Schoonmaak en Textiel

Voor de productgroep schoonmaakmiddelen, hygiëne- oplossingen, services, trainingen en advies zijn wij op zoek naar een nieuwe leverancier. Met behulp van een ledenconsultatie zijn de specifieke wensen en eisen geïnventariseerd.

Meerdere zorginstellingen hebben dit voorjaar gebruik gemaakt van de mogelijkheid om actief met ons mee te denken en input te leveren voor een nieuw af te sluiten raamovereenkomst. Uiteraard vond deze consultatie, in verband met het coronavirus, niet fysiek plaats maar spraken wij deze leden telefonisch en is er via e-mail uitgebreid informatie uitgewisseld.

De volgende onderwerpen kwamen hierbij aan bod en nemen we dan ook mee in de gesprekken met potentiële leveranciers: 

  • Pro-activiteit in innovaties en verbeteringen vanuit leveranciers (bijv. waterbesparende alternatieven, trainingen medewerkers, etc.)
  • Duurzaamheid en MVI, circulariteit
  • Realtime managementinformatie (bijv: welke apparatuur op welke locatie - met welke unieke code - welke kosten) 
  • Leveringsvoorwaarden (franco levering)
  • AIVG
  • Indexeringsafspraken

Update 4 juni

Op basis van jullie input zijn wij verder in gesprek gegaan met een aantal partijen in de markt van hygiëneproducten en -diensten. De komende periode gebruiken we om, in overleg met een aantal leden, voorstellen te beoordelen om te komen tot een nieuwe raamovereenkomst. 

 

Deel dit artikel