Uitbreiding samenwerking Office Depot

Office depot kantooromgeving

Intrakoop werkt al ruim 15 jaar samen met leverancier Office Depot. Deze samenwerking is door ondertekening van een nieuwe overeenkomst verder geïntensiveerd.

De nieuwe overeenkomst omvat een vaste prijslijst voor 20.000 artikelen met extra kortingen voor leden die producten uit meerdere productgroepen bestellen, een groter volume bereiken of een verbintenis voor langere tijd aan gaan. Daarnaast onderzoeken Office Depot en Intrakoop gezamenlijk mogelijkheden om de duurzaamheid in de zorg te vergroten. 

Assortiment

De afspraken in de nieuwe overeenkomst hebben betrekking op het assortiment: kantoorartikelen, computer supplies en papier. Ook zijn we in gesprek over de condities voor andere diensten en producten die Office Depot kan leveren zoals projectinrichting, drukwerk, relatiegeschenken en facilitaire artikelen. Meer informatie over de diensten en producten van Office Depot lees je hier

Deel dit artikel

Neem contact op

Wil je meer informatie over de mogelijkheden? Neem dan contact op met:

Bert Baan
Inkoper/productmanager Facilitair
  • 06 53 21 55 23