Waardevolle ledenconsultatie overeenkomst sanitaire producten

Na enkele gesprekken met een leverancier van een breed assortiment sanitaire producten en diensten zoals onder andere handdoekpapier, dispensers, handdoekautomaten en EHBO-services wilden we hun aanbod met enkele leden bespreken. Zes leden gaven hun input tijdens een ledenconsultatie.
De ledenconsultatie vond plaats op 13 april en had als uitgangspunt de concept raamovereenkomst van de leverancier. Er werd gesproken over het aanbod en de contractuele condities.
Een belangrijk onderdeel van de overeenkomst zijn de mogelijkheden met betrekking tot dispensercontracten. Tijdens de ledenconsultatie kwamen de volgende aandachtspunten naar voren:
- Mate van universele mogelijkheden bij dispensers
- Op- en afschaalmogelijkheden regulier en in uitzonderlijke situaties, zoals corona pandemie
- Virusclaim eisen voor hand desinfectanten
Het vervolg
De input die we ontvingen bespreken we met de leverancier tijdens een vervolggesprek eind mei. Het helpt ons bij het verder vormgeven van een passende nieuwe raamovereenkomst. Uiteraard houden we je op de hoogte van de ontwikkelingen op dit vlak.