De Intrakoopcommunity, hard werken aan een aantal belangrijke verbeteringen en nieuwe features

Ledenconsultatie

Zoals bekend mag worden verondersteld is een belangrijk deel van de content van de Intrakoopcommunity vanaf 1 februari 2022 alleen nog beschikbaar voor leden met een abonnement.

Dat betekent niet dat niet-betalende leden helemaal geen gebruik meer kunnen maken van de Intrakoopcommunity, de zogenaamde ‘buitenste schil’ is nog steeds voor iedereen met een account benaderbaar.

Buitenste schil voor iedereen bereikbaar

Die buitenste schil houdt in dat je nog steeds informatie kunt vinden over leveranciers, kennisevenementen die Intrakoop organiseert en algemene informatie. Dit zal de komende tijd verder ontwikkeld worden, zodat de community voor iedereen interessant blijft!

Nieuwe toepassingen

Naast de informatie en mogelijkheden die de Intrakoopcommunity al bood werken we ook in 2022 hard aan het verder verbeteren en uitbreiden van de community. Hieronder sommen we kort op wat er in het eerste kwartaal van 2022 gerealiseerd zou moeten zijn aan nieuwe toepassingen:

  • Verder uitbreiden van de “meldingen-module”, zodat ook handmatig meldingen opgevoerd kunnen worden én dat de experts van Intrakoop de meldingen kunnen verifiëren
  • Automatische toegang tot de website op basis van domeinnaam van de leden van Intrakoop 
  • Veld toevoegen voor de link naar het MVO-register
  • Functies en aandachtsgebieden van de gebruikers uitbreiden
  • Mogelijk maken dat we onderling berichten kunnen versturen naar gebruikers, zowel zorginstellingen als leveranciers
  • Themapagina invoeren, zodat ook andere professionals die werkzaam bij zorginstellingen zich herkennen in informatie die we verstrekken. Denk hierbij aan thema’s als Vastgoed, Duurzaamheid, AVG, Voeding, Personeel. De exacte indeling wordt nog bepaald, maar als je hier ideeën over hebt, dan kun je deze aangeven bij onze verenigingsmanager Dineke
  • Referenten inbouwen, zodat leveranciers hun ervaringen beter kunnen tonen

Uiteraard willen we ook graag met de gebruikersgroep Intrakoop en gebruikersgroep Zorgorganisaties om tafel om andere functionaliteiten te bespreken. Dat zullen we in de eerstvolgende bijeenkomsten van die respectievelijke groepen aan de orde stellen.

Community continu in beweging 

Zoals jullie lezen blijven we bezig om de Intrakoopcommunity steeds verder uit te breiden met nuttige toepassingen. Op die manier blijft het een community die in beweging is en die meegaat met zijn tijd. Zo maken we samen onze (inkoop-)processen steeds efficiënter en proberen we daarmee tijd en geld te besparen. Tijd en geld dat we vervolgens op een andere manier voor de zorg in kunnen zetten. 

Deel dit artikel

Neem contact op

Wil je meer weten? Onze collega's helpen je graag verder.

Intrakoop Servicedesk
Elke werkdag bereikbaar
  • 0418 65 70 70