Gevolgen statutenwijziging voor contactpersonenstructuur

Ledenconsultatie

Als vervolg op de statutenwijziging die in de algemene vergadering van 21 juni jl. is geaccordeerd door de leden, hebben wij de structuur van onze contactpersonen nog eens bekeken.

Vanwege de aanpassing van de statuten zal er een verschuiving gaan plaatsvinden ten aanzien van  de genodigden voor die algemene vergadering, maar we gaan ook meer evenementen organiseren voor meer verschillende contactpersonen. Door de breedte van de dienstverlening van Intrakoop en de daarbij horende diverse aandachtsgebieden wordt het steeds lastiger om te werken met één hoofdcontactpersoon. 

Uitbreiding aantal contactpersonen

Daarom gaan wij de komende periode werken aan een stevige uitbreiding van onze contactpersonen op verschillende gebieden met als doel; alle kennis meer en beter delen en verspreiden. We willen graag gerichter communiceren, gerichter uitnodigingen sturen en daarmee onze specialisten koppelen aan de juiste groep specialisten binnen de leden. Niet alleen wanneer je een contract afgesloten hebt, maar gewoon omdat jullie lid zijn van de coöperatie Intrakoop. 

Verschillende soorten contactpersonen

We gaan vanaf nu werken met een BCP (Bestuurders Contact Persoon), een ACP (Algemeen Contactpersoon (dit is de ‘oude’ Hoofdcontactpersoon)) en een Contactpersoon per aandachtsgebied. Soms zullen deze rollen overlappend zijn, maar hoe meer contacten, hoe meer ledenbetrokkenheid hoe krachtiger we als coöperatie kunnen optreden. Binnenkort ontvangen jullie hier meer informatie over. We kijken uit naar nog meer samenwerking!

Deel dit artikel

Neem contact op

Meer weten over de statutenwijziging en de voorgestelde wijzigingen in de contactpersonenstructuur? Bel collega Dineke Hofstra

Dineke Hofstra
Verenigingsmanager
  • 06 53 67 68 51