Mijn Intrakoop portal wordt vervangen

Wij werken aan een nieuwe inlogomgeving voor onze leden en leveranciers om specifieke informatie voor hun organisatie beschikbaar te kunnen stellen. Omdat de huidige portal Mijn Intrakoop niet meer voldeed en regelmatig problemen gaf, hebben we besloten om de portal offline te halen. Als lid of leverancier ben je hierover per e-mail geïnformeerd.

Op onze speciale informatiepagina lees je hoe je aan de informatie kunt komen die normaal “achter de inlog” staat. Denk bijvoorbeeld aan overeenkomstinformatie, deelnemen aan overeenkomsten en het overzicht van locaties en contactpersonen van je zorgorganisatie.

Mijn nieuwsberichten

Nieuwsberichten, bijvoorbeeld over prijswijzigingen en indexaties, zullen we mailen naar de leden die gebruik maken van de betreffende overeenkomsten.

Inkoopkalender

De inkoopkalender met inkoopactiviteiten vanuit Intrakoop is verhuisd naar de Intrakoopcommunity. De activiteiten vind je onder ‘Projecten’. Hier kun je als lid de kalender aanvullen met je eigen projecten om elkaar meer inzicht te geven in de inkoopactiviteiten in de zorg. Mogelijk kun je dan ook samenwerken.

Toegang tot ICT-webshop

Als je gebruik maakt van onze ICT-webshop, dan heb je inmiddels gegevens gekregen om rechtstreeks bij deze webshop in te loggen.

Vragen?

Heb je als lid of leverancier nog vragen hierover? Laat het weten aan je adviseur (voor leden), je contractmanager (voor leveranciers) of neem contact op met onze Servicedesk.

De Intrakoop Servicedesk is elke werkdag bereikbaar.

Deel dit artikel