Succesvolle lancering van de Intrakoopcommunity

Op maandag 30 oktober hebben we succesvol ons nieuwe communityplatform gelanceerd. Deze lancering markeert een belangrijke mijlpaal voor ons allemaal, met eindeloze mogelijkheden om eenvoudig met elkaar in contact te komen, kennis te delen en om samen te werken.

Waarom sluit je aan bij de vernieuwde Intrakoopcommunity?

  • Je vergroot je kennisnetwerk door in contact te komen met vakgenoten uit de zorgsector
  • Je blijft op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, trends en best practices binnen jouw vakgebied
  • Je deelt je expertise en leert van anderen over onderwerpen die jou interesseren
  • Je werkt samen aan uitdagingen en oplossingen die bijdragen aan betere zorg

Ontdek wat de Intrakoopcommunity te bieden heeft:

  1. Kennisbank

    De community beschikt over een schat aan waardevolle informatie in de vorm van een uitgebreide kennisbank. Deze kennisbank wordt continu aangevuld en bijgewerkt door experts zoals jijzelf.

  2. Projectenmodule
    De Projectenmodule is jouw sleutel tot mogelijke samenwerking met andere zorgorganisaties. Hier vind je een overzicht aan (inkoop)trajecten, projecten en initiatieven die andere zorgorganisaties en Intrakoop hebben gepland. Publiceer hier je eigen traject of project en ervaar dat er zorgorganisaties zijn die graag verkennen welke mogelijkheden tot samenwerking er zijn.

  3. Agenda

    Met onze agendamodule hoef je nooit meer een activiteit te missen. We houden je up-to-date, zodat je altijd op tijd bent om je bijdrage te leveren en deel te nemen aan de samenwerking die de zorgsector blijft verbeteren.

  4. Forum
    Het Forum binnen de Intrakoopcommunity is jouw directe lijn voor snelle antwoorden en waardevolle contacten met collega's van andere zorgorganisaties. Met een eenvoudige en laagdrempelige benadering kun je:

    - Vragen stellen
    - Inspiratie opdoen
    - Kennis delen
    - Netwerken

  5. Subcommunity (livegang januari ’24)
    Een functionaliteit waarbinnen een groep van leden die een specifiek onderwerp of interessegebied delen kunnen samenwerken. Dit kan zelfs een besloten omgeving zijn. Een subcommunity kan bijvoorbeeld gaan over thema’s als duurzaamheid, innovatie, veiligheid of inkoop. Door lid te worden van een subcommunity kun je nog gemakkelijker in contact komen met andere leden die dezelfde passie of uitdaging hebben. Je kunt ervaringen, kennis en tips uitwisselen, vragen stellen, discussies voeren en samenwerken aan projecten. Een subcommunity biedt je dus de mogelijkheid om je te verdiepen in een thema dat jou aanspreekt en om je netwerk te vergroten.

  6. Leveranciers
    Onder het leveranciersgedeelte van de community vind je een schat aan informatie en expertise van leveranciers die specifieke oplossingen bieden voor de zorgsector. Deze bedrijven beschikken over diepgaande kennis en staan klaar om hun inzichten te delen.

Doorontwikkeling

Hoewel we al veel succes hebben geboekt, willen we je ook laten weten dat het platform nog niet volledig geoptimaliseerd is. We hebben hard gewerkt aan de basisfunctionaliteiten. In de komende weken streven we ernaar wekelijks nieuwe releases uit te brengen om het platform te verbeteren en aan jullie wensen te laten voldoen.

Activatie deelname

Heb je al de kans gehad om een account aan te maken en deel te nemen aan onze bloeiende community? Zo ja, geweldig! Zo niet, dan nodigen wij je van harte uit om nu actie te ondernemen. Een account aanmaken/activeren kan via deze link 

Samen zorgen we voor continue verbetering en groei van ons platform! Mocht je vragen, feedback of suggesties hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met Joost Geerlings, communitymanager.

Laten we samen bouwen aan een bruisende Intrakoopcommunity!

Deel dit artikel

Neem contact op

Joost Geerlings
Communitymanager
  • 06 20 60 39 44