Nieuwe release Intrakoopcommunity: ontdek de verbeterde functies

Met trots presenteren we de nieuwe release van de Intrakoopcommunity! Deze update bevat een aantal handige nieuwe functies die het gebruik van het platform nog gemakkelijker en interactiever maken. Ontdek wat er is veranderd en hoe jij hiervan kunt profiteren.
Wat is er nieuw?
Evenementen
Het aanmelden voor evenementen is vereenvoudigd. De aanmeldbutton ‘Deelnemen’ is komen te vervallen. Vanaf nu kunnen deelnemers zich aanmelden via een link naar een registratiepagina of e-mailadres, die je zelf eenvoudig kunt toevoegen in de tekst van het evenement.
Daarnaast worden gekoppelde categorieën voor evenementen nu gepubliceerd, waardoor het vinden van relevante evenementen nog makkelijker wordt.
Subcommunities
Met de nieuwste update is het starten van een subcommunity voor iedereen binnen de Intrakoopcommunity mogelijk geworden. Waar deze optie voorheen beperkt zichtbaar was, kan nu elke gebruiker eenvoudig een subcommunity opzetten, zowel open als gesloten. Dit biedt de mogelijkheid om zelf groepen te creëren rondom specifieke thema’s of interesses, waardoor samenwerking en kennisdeling nog toegankelijker worden.
Intrakoop houdt hierbij een vinger aan de pols om te voorkomen dat er dubbele subcommunities ontstaan en om ervoor te zorgen dat het platform op de juiste manier gebruikt wordt.
Daarnaast hebben beheerders voortaan meer controle over de samenstelling van hun subcommunity. Zij kunnen nu namelijk deelnemers verwijderen wanneer dat nodig is. Dit zorgt voor een nog betere beheersbaarheid en een prettige interactie binnen de groepen.
Rolverdeling
Sinds begin dit jaar maakt de Intrakoopcommunity integraal onderdeel uit van de afdeling Marketing & Communicatie. Deze verandering brengt een nieuwe rolverdeling met zich mee. De rol van Communitymanager is hierdoor aangepast en voortaan is Stella Wojdat het eerste aanspreekpunt voor alle operationele zaken binnen de community. Zij beheert ook de community mailbox en staat klaar om jouw vragen te beantwoorden.
Daarnaast gaan we vanaf nu meer werken met moderators om de interactie binnen de community te bevorderen en een actieve, betrokken omgeving te creëren.
Over de Intrakoopcommunity
Bij Intrakoop geloven we in de kracht van samen. Samenwerken door gezamenlijk kennis te delen, kansen te benutten en te groeien, met als doel om samen het verschil te maken en zowel de zorg als haar mensen continu te verbeteren. Hoe wij hier vorm aan geven? Door het aanbieden van een plek waar het delen van kennis en samenwerking centraal staat.
De Intrakoopcommunity is er voor alle aandachtsgebieden in de zorg: inkoop, facilitair, eten & drinken, personeel, ICT, medisch, farmacie, vastgoed, duurzaamheid en privacy. Daarnaast fungeert het platform als podium voor leveranciers om hun zichtbaarheid voor de desbetreffende doelgroep te vergroten.
Verken de nieuwe mogelijkheden!
We nodigen je van harte uit om de vernieuwde Intrakoopcommunity te verkennen. Ontdek hoe deze nieuwe functies je kunnen helpen om gemakkelijker samen te werken en kennis te delen.
Heb je vragen of opmerkingen? Neem dan contact met ons op via community@intrakoop.nl.