Intrakoop en Stegman verlengen raamovereenkomst voor vijf jaar

Intrakoop en Stegman Groothandel B.V. hebben hun langdurige samenwerking verlengd met een nieuwe vijfjarige raamovereenkomst, die per 1 januari 2025 is ingegaan. Deze verlenging onderstreept de gezamenlijke inzet om zorgorganisaties te ondersteunen bij het waarderen van hun medewerkers en relaties.

Stegman, al enkele decennia leverancier van Intrakoop, is gespecialiseerd in het verzorgen van kerstpakketten, eindejaarsgeschenken en diverse andere waarderingsgeschenken. Met meer dan 30 jaar ervaring biedt Stegman creatieve en persoonlijke geschenkoplossingen die bijdragen aan de waardering van zorgmedewerkers.

Waardering voor zorgmedewerkers is essentieel, en met deze verlenging kunnen onze leden blijven profiteren van kwalitatieve en creatieve geschenkoplossingen. We zijn blij dat we onze samenwerking met Stegman voortzetten en zo blijven bijdragen aan een positieve werkbeleving in de zorg”, vertelt Marc Stout, Contractmanager Facilitaire Diensten bij Intrakoop.

Voor Intrakoop-leden betekent deze verlenging de voortzetting van aantrekkelijke voorwaarden bij de aanschaf van waarderingsgeschenken. Benieuwd wat Stegman voor jouw zorgorganisatie kan betekenen? Neem een kijkje op de leverancierspagina of neem contact op met Marc Stout, Contractmanager Facilitaire Diensten via onderstaand contactformulier.

Deel dit artikel

Neem contact op

Marc Stout
Contractmanager Facilitaire Diensten
  • 06 52 20 72 32