Samenvatting ledenconsultatie voor vernieuwing raamovereenkomst Viking

Intrakoop heeft samen met Viking een ledenconsultatie gehouden, dit heeft waardevolle input opgeleverd voor de vernieuwing van de raamovereenkomst met Viking. De belangrijkste aanpassingen en voordelen voor Intrakoopleden betreffen meubilair en projectinrichting en delen we hieronder:
- Exclusieve prijsafspraken en een betalingstermijn van 60 dagen.
- Een vast aanspreekpunt voor inrichtingsvraagstukken.
- Kosteloze 3D-ontwerpen tot 8 uur bij offertetrajecten; extra uren zijn gunstig geprijsd of vervallen bij gunning.
- Een servicebezoek na één jaar om te toetsen of alles nog voldoet aan de wensen.
- Kosteloze inzet van een projectmanager bij turnkey oplossingen.
- Een speciaal samengesteld kernassortiment met Intrakoop-voorwaarden (Viking's Best).
- Garantie op duurzame en milieuvriendelijke producten.
- Beschikbaarheidsgarantie van 8 jaar op geleverde producten.
De vernieuwde overeenkomst sluit hiermee beter aan op de wensen van onze leden.
Daarnaast wordt het assortiment bonusartikelen (hardlopers in de Zorg) met ultra lage prijzen uitgebreid van 500 naar 1.000 en krijgen Intrakoopleden korting op gegarandeerd marktconforme prijzen op het hele assortiment van >30.000 artikelen. De inkoopwaarde van meubilair en projecteninrichting tellen mee bij het bepalen van de hoogte van deze korting.
Wil je graag meer weten over de vernieuwde raamovereenkomst, stuur dan een mail naar binnendienst@intrakoop.nl.
Deel dit artikel
