Hieronder vind je een reeks veelgestelde vragen en antwoorden. Staat jouw vraag er niet bij? Neem contact op met onze servicedesk of je eigen Intrakoop-adviseur. Wij helpen je graag verder.
Veelgestelde vragen over Intrakoop
Wil je lid worden van Intrakoop? Dat kan als je voldoet aan de volgende twee voorwaarden:
- jouw organisatie houdt zich bezig met zorg en welzijn;
- jouw organisatie doet mee aan minimaal één raamovereenkomst met een van onze leveranciers.
Gaat jouw organisatie voldoen aan deze twee voorwaarden? Meld je dan direct aan bij onze servicedesk.
Veelgestelde vragen over fusies
Een fusie moet je schriftelijk bij ons melden. We kunnen een fusie pas verwerken in onze administratie, als je de volgende documenten toestuurt:
- uittreksel uit het Handelsregister van de Kamer van Koophandel en Fabrieken waaruit de juridische samenwerking blijkt;
- recente adreslijst van alle locaties/afleveradressen van de nieuwe stichting die door de fusie is ontstaan.
Veelgestelde vragen over 'Mijn Intrakoop'
Als lid van Intrakoop heb je toegang tot 'Mijn Intrakoop'. Dit is onze community, speciaal voor leden, partners, leveranciers en medewerkers van Intrakoop. Je hebt daarmee toegang tot een grote bron van kennis. Ook kun je op 'Mijn Intrakoop' gegevens raadplegen, toevoegen en wijzigen, van onder andere:
- je profiel en persoonlijke interesses;
- je zorgorganisatie, locaties en energieaansluitpunten;
- je collega's;
- je deelname aan Intrakoop-overeenkomsten;
- je afname;
- je bonus.
- Log in op intrakoop.nl door te klikken op de button 'Inloggen' rechtsboven.
- Vul in het venster in: INTRAKOOP\persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord.
- Bovenin verschijnt een grijze balk met aan de rechterkant je naam en debiteurnummer. Je bent nu ingelogd.
- Klik rechtsboven op ‘Inloggen’ om naar je persoonlijke overzichtspagina op ‘Mijn Intrakoop’ te gaan.
Nu heb je toegang tot onder andere je profiel, je persoonlijke nieuwsberichten, je instellingsgegevens, je collega's en je netwerk. Maar ook tot een overzicht van de overeenkomsten waaraan een of meer van je locaties deelnemen. En je bonus- en afnamegegevens.
Ben je je gebruikersnaam vergeten? Neem dan (tijdens kantooruren) contact op met onze servicedesk .
- check of je Caps lock-toets uitstaat. De inlogcodes zijn hoofdlettergevoelig, dus je Caps lock-toets mag niet aanstaan;
- check of 'Gebruikersnaam bewaren op deze computer' is aangevinkt. Controleer dan of je eigen gebruikersnaam in het inlogscherm staat (en niet die van een collega);
- maakt je organisatie gebruik van een domein? Maak dan bekend dat je wilt inloggen in het Intrakoop-domein. Sluit je browser eerst af en open deze opnieuw. Ga naar www.intrakoop.nl. Type voor je gebruikersnaam in: INTRAKOOP\
- het kan zijn dat je www.intrakoop.nl in je browser moet toevoegen aan de betrouwbare sites. Hoe je dit doet, lees je in de handleiding;
- kun je na deze stappen nog niet inloggen? Wijzig dan je wachtwoord via de link 'Wachtwoord vergeten', rechts bovenin het beeldscherm.