Webinar: Sturen op PNIL data

16 mei 2024
Online
Aanmelden

Op donderdag 16 mei organiseert Intrakoop van 11:00 tot 12:00 uur opnieuw (ons eerdere webinar vond plaats op 9 april) een webinar 'Sturen op PNIL data'. In deze sessie wordt besproken welke informatie je nodig hebt om in- en extern grip te krijgen op je PNIL inzet. We bespreken hoe je deze data op een eenvoudige manier en met behulp van dashboards kan achterhalen.

Dit webinar is interessant als:

  • je grip wil krijgen op hoeveel je uitgeeft aan PNIL en ZZP'ers en aan wie je dit betaalt;
  • inzicht wil krijgen in welke functies en personen je via externen inzet, tegen welke tarieven en binnen welke afdeling;
  • je beter wil sturen op je contracten en condities met PNIL leveranciers en je ZZP inzet.

Voor wie?

Voor alle functies binnen de zorg die te maken hebben met de inhuur en/of inkoop van PNIL. Denk aan  inkopers, managers HR, managers flex en roostering, HR- business partners en teamleiders. Kortom, voor die mensen die vanuit het belang grip te krijgen op PNIL kosten, inzet én kwaliteit beter willen sturen!

Dit webinar is alleen toegankelijk voor leden van Intrakoop.

Gino Zwirs, Contractmanager en Simone Nicolaes, Productgroepmanager HRM bij Intrakoop, nemen je mee in hun kennis over PNIL stuurinformatie. Graag tot 16 mei! 

Tijd en plaats

Online

Tijd: 11:00 - 12:00

Meld je aan!

Deel dit artikel

Neem contact op

Simone Nicolaes
Productgroepmanager Personeelsdiensten
  • 06 25 52 00 72