;

Huur je personeel efficiënt in met de Inhuurdesk

Heb je tijdelijk personeel nodig? Dan wil je natuurlijk de juiste kandidaat werven voor een scherp tarief. Met de Inhuurdesk regel je werving, selectie én administratie. Hiermee is het inhuurproces van je tijdelijk personeel goed geregeld.

Intrakoop heeft de Inhuurdesk samen met Staffing Management Services opgezet. Op dit online platform plaats je als lid moeiteloos vacatures en selecteer je kandidaten. Zo vind je eenvoudig excellent personeel voor een aantoonbaar concurrerend tarief

Kijk hoe de Inhuurdesk werkt

Profiteer van de voordelen

Gebruik je de Inhuurdesk? Dan ben je geen tijd meer kwijt aan onder andere de contractafhandeling, urenregistratie en facturatie. Tegelijkertijd heb je de vrijheid om te werken met voorkeurskandidaten. Je selecteert passend personeel voor scherpe tarieven. En dat allemaal binnen de normen voor Europese aanbestedingen.

Bekijk meer voordelen

Kennismaken met de Inhuurdesk?

Nieuwsgierig? Neem gerust eens een kijkje op de Intrakoopinhuurdesk.nl. Je kunt als lid de Inhuurdesk direct gebruiken, ook voor losse vacatures. Je behoudt je voorkeursleveranciers, maar maakt vrijblijvend kennis.

Neem contact op

Wil je meer weten over het gebruik en de voordelen van de Inhuurdesk? Neem contact op met:

Simone Nicolaes
Inkoper/productmanager HRM
  • 06 25 52 00 72
Simone Nicolaes
;