KennisisKracht Service (KiKS)

KennisisKracht Service (KiKS) ondersteunt organisaties om altijd en overal bereikbaar en in verbinding te blijven. Zij snappen hoe een zorgmedewerker ondersteund wil worden. Hoe je slim, vriendelijk en veilig een apparaat kunt gebruiken en hoe processen worden geoptimaliseerd en geautomatiseerd.

Vrijwel iedere medewerker van jouw zorgorganisatie heeft IT middelen in gebruik. Denk aan een mobiele telefoon, tablet en/of laptop, vaak aangevuld met een dect-telefoon en/of oproepsysteem. Deze middelen zijn belangrijk om de dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Heb je met je medewerkers wel eens gesproken over het gebruiksgemak van deze apparaten of de kwaliteit van ondersteuning die hierop geboden wordt? Uit ervaring weten we dat dit een directe relatie heeft tot medewerkerstevredenheid en de ervaren werkdruk.

De onderliggende vragen zijn dan ook; hoe faciliteer je naast de juiste IT middelen de beste hulpkanalen, ultiem gebruiksgemak en verlaging van de werkdruk? En voldoet het ook nog aan alle wettelijke eisen?

Wij zijn KennisisKracht Service, kortgezegd KiKS en dragen graag bij om deze vragen te beantwoorden.

Gewoon doen!
 
Waar veel van onze klanten goed zijn in het leveren van de allerbeste zorg, ondersteunen wij hen graag om altijd en overal bereikbaar en in verbinding te blijven. Wij snappen hoe een zorgmedewerker ondersteund wil worden. Hoe je slim, vriendelijk en veilig een apparaat kunt gebruiken en hoe processen worden geoptimaliseerd en geautomatiseerd. Natuurlijk kent iedere organisatie hierbij zijn eigen risico’s en uitdagingen maar toch komen wij snel tot de kern. We gaan graag pragmatisch te werk en houden van ‘gewoon doen!’ waardoor we blijven leren en onze kennis steeds krachtiger wordt. Dit doen we transparant en vooral zonder ingewikkeld te doen, want we maken complexe zaken graag weer simpel.

KiKS realiseert:

  • Duidelijkheid wie welke apparaten op dit moment in gebruik heeft. Dit totaaloverzicht, CMDB genaamd, vormt de basis voor een goede ondersteuning;
  • Zekerheid dat de apparaten die in gebruik zijn voldoen aan alle veiligheidseisen;
  • Voorspelbaarheid in de investeringen die nu of in de komende jaren noodzakelijk zijn;
  • Optimalisatie van bestaande of nieuwe apparaten, integratie tot één device, testen en toepassen van innovaties voor de zorg en gewenste veranderingen in beleid of gebruik. Voor ieder onderwerp de juiste technische of functionele specialist;
  • Overname en waar mogelijk automatisering van dagelijkse processen en bijbehorende handelingen als indienst, doorstroom, uitdienst, diefstal/verlies en reparatie. We zijn best trots op de korte doorlooptijd en minimale inspanningen voor je medewerkers;
  • Begeleiding van jullie service desk om medewerkers de juiste ondersteuning te bieden. Voor iOS/Android apparaten kunnen we de  directe support  overnemen voor verlaging van de werkdruk en verhoging van de gebruikerstevredenheid;
  • Centrale projectmatige vervanging van apparaten op locaties. Iedere medewerker krijgt persoonlijke aandacht die aansluit bij de digitale vaardigheid.

Mee op pad

Interesse? Voor Intrakoop leden hebben we een toegankelijke kennismaking samengesteld. Wij geven jullie een kijkje in eigen keuken, inclusief advies voor optimalisatie. Via deze link vind je de uitleg.

Liever eerst afspreken op eigen locatie? Daarvoor kun je contact opnemen met je eigen adviseur of de vaste Intrakoop contactpersoon Koen Buis via 06-46874944 of koen@kiks.eu. Alle gespreksonderwerpen vind je op onze pagina, www.kiks.eu/diensten.

Bedrijfsgegevens

Bezoekadres
KennisisKracht Service (KiKS)
Mr B.M. Teldersstraat 11
6842 CT Arnhem
Internet
https://www.kiks.eu/

Contactpersoon
Koen Buis